| Topory https://forum.old.topory.org/ |
|
| O Earthdawn'ie rozważania ogólne https://forum.old.topory.org/viewtopic.php?f=10&t=21 |
Strona 1 z 6 |
| Autor: | Hunter [ 06 wrz 2008, 15:32 ] |
| Tytuł: | O Earthdawn'ie rozważania ogólne |
Wyniki ankiety z poprzedniego forum napisał(a): Co sądzisz o mechanice w ED?
dopracowana i klarowna 30% [ 7 ] spójna ale zbyt zagmatwana 30% [ 7 ] głowa mnie od niej boli 8% [ 2 ] jest najlepsza - realna i da się ją pojąć 30% [ 7 ] Wszystkich Głosów : 23 |
|
| Autor: | Sąsiad [ 06 wrz 2008, 15:35 ] |
| Tytuł: | Re: Rasy w Earthdawnie |
Ślimak, jak poprawisz nazwę w tytule działu to i z ED ruszymy Forum zaczyna się bujać 8) |
|
| Autor: | Ślimak [ 06 wrz 2008, 15:36 ] |
| Tytuł: | Re: Rasy w Earthdawnie |
Patrz nawet nie zauważyłem. Zrobione. Tylko na litość niech to nie będzie kolejny temat o mechanice |
|
| Autor: | Przemas [ 06 wrz 2008, 15:38 ] |
| Tytuł: | Re: Rasy w Earthdawnie |
A co myślicie o mechanice w tym systemie. Dla mnie jest dobra, a słyszałem głosy żeby ją zmienić. Jak tak to co tu zmieniać ?? |
|
| Autor: | Wiś [ 06 wrz 2008, 15:38 ] |
| Tytuł: | Re: Rasy w Earthdawnie |
Moim zdaniem mechanika w Earthdawnie jest jedną z najlepszych jakich próbowałem. Szczególnie walka jest tu wręcz idealna. Problem pojawia się na 3-4 kręgu u wojownika kiedy potrzebna jest ci już powoli szufelka na kości |
|
| Autor: | Ślimak [ 06 wrz 2008, 15:39 ] |
| Tytuł: | Re: Rasy w Earthdawnie |
Moim zdaniem mechanika w ED jest do dupy pod wzgledem realizmu i grywalności, ale jako że ED jest z złożenia RPG "lekkim, łatwym i przyjemnym" a nie ambitną grą narracyjną to mechanika, w której można się pobawić w taktykę (vide słynne "sram karmą") jak najbardziej pasuje do tego systemu. Generalnie ED to system dla ludzi, którzy zdają sobie sprawę, że RPG to generalnie zabawa, gra i relaks a nie odmiana egzaltowanej sztuki, godzą się z tym i mają z tego niezłą radochę. Ludzie z FASA wzięli wszystkie niedorzeczności RPGa przemyśleli je i zamiast je eliminować kosztem radości z gry postanowili je zaakceptować, logicznie zinterpretować i wbudować w system jako integralną całość. Za to właśnie cenię ED bo to jedyny system, który poszedł tą drogą. |
|
| Autor: | Przemas [ 06 wrz 2008, 15:40 ] |
| Tytuł: | Re: Rasy w Earthdawnie |
Nie mechanika w ED jest bardzo dobra nie zgadzam się z tobą ślimak. |
|
| Autor: | Ślimak [ 06 wrz 2008, 15:41 ] |
| Tytuł: | Re: Rasy w Earthdawnie |
To wymień jej dobre cechy i wtedy pogadamy. |
|
| Autor: | Wiś [ 06 wrz 2008, 15:41 ] |
| Tytuł: | Re: Rasy w Earthdawnie |
Powiem tak machanika w ED sprawdza się na kręgach od 1-3 potem, np. dla wojownika tworzy się pewna patologia, gdy musi brać garść kości, nie daj Boże ma jeszcze jakiś magiczny przedmiot, sra karmą i pierdzi magią. Ale ogólnie dla ED mechanika jest raczej plusem niż minusem... |
|
| Autor: | Bananidło [ 06 wrz 2008, 15:43 ] |
| Tytuł: | Re: Rasy w Earthdawnie |
Moim zdaniem mechanika ED wspaniale oddaje koncepcje tego systemu, pasuje do niego jak ulał. Całą mechanikę uważam za klarowną, nigdy nie miałem problemów z zrozumieniem jej (albo do tej pory nie poznałem jej w całości). |
|
| Strona 1 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|