Topory
https://forum.old.topory.org/

Praca nad KC
https://forum.old.topory.org/viewtopic.php?f=9&t=38
Strona 1 z 4

Autor:  Hunter [ 07 wrz 2008, 17:59 ]
Tytuł:  Praca nad KC

Wyniki ankiety z poprzedniego forum napisał(a):
Jak należy poprawić mechanikę KC?

Poprawiać już istniejącą 78% [ 11 ]
Stworzyć ją całkiem od nowa 21% [ 3 ]

Wszystkich Głosów : 14

Autor:  Jankoś [ 07 wrz 2008, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Praca nad KC

Ponieważ dyskurs w temacie o mechanice zupełnie odszedł od pierwotnego tematu proponuje nowy temat w którym skupimy się na poprawie mechaniki. Proszę tylko tych , którzy uważają to za bezsensowne o nie przeszkadzanie.Szczególnie liczę tu na Banana , który ma talent do tworzenia mechaniki.

Autor:  Ślimak [ 07 wrz 2008, 18:01 ]
Tytuł:  Re: Praca nad KC

Spalić KC na stosie i ekskomunikować autorów!

Moim zdaniem zmodyfikować w stopniu jak najmniejszym usuwając tylko największe nonsensy. Najłatwiej wtedy przystosować do tego graczy.

Autor:  Jankoś [ 07 wrz 2008, 18:02 ]
Tytuł:  Re: Praca nad KC

Zacznę od najbardziej rażących dla mnie nonsensów:
1.Irracjonalne założenie , że zbroja wpływa na to jak trudno trafić przeciwnika, wogóle system wyliczania tak zwanej obrony.Mimo kilku prób nie udało mi się go zmienić w sposób satysfakcjonujący.Może ktoś ma jakiś pomysł.
2.Fakt , że siła fizycna wpływa na umiejętność trafiania postaci, na ostatniej sesji Ślimak jednak stwierdził, że ma to sens chciałbym go prosić o argumentację.
U mnie bowiem trafienie wylicza się Dodając do biegłości 1/5 Zr zamiast 1/10 SF i 1/10 ZR.
3.Losowanie postaci.Nie da się ukryć, że jest zbyt długie i skomplikowane.Warto by je choć troche uprościć.
To tak na początek dyskusji.

Autor:  Bananidło [ 07 wrz 2008, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Praca nad KC

To od czego ja bym zaczął to zmiana wartości atrybutów.
Za duży rozrzut jest między najniższą możliwą wartością a wartością maksymalną. Ogólnie za duże są wartości atrybutów. Jak testować cechę 300??? Dać modyfikator -200 czy może podzielic na 4???

Autor:  Jankoś [ 07 wrz 2008, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Praca nad KC

Do PofD: muszę przyznać , to logiczne wytłumaczenie istniejących zasad.
Ja osobiście wolę wprowadzić możliwość parowania np.jako test na połową biegłosći.

Bananie te współczynniki rzeczywiście nie są najwygodniejsze szczególnie dla MG, ale nie wydaje Ci się że zmiana współczynników to będie de facto pisanie mechaniki od nowa?
Nie , mówię ,że to źle ,ale czy masz na to jakiś pomysł?

Autor:  Bananidło [ 07 wrz 2008, 18:05 ]
Tytuł:  Re: Praca nad KC

Obniżenie wartości atrybutów nie zmieni całej mechaniki.

Tatary grają w WFRP na obniżonych statystykach i jakoś nie musieli przerabiać całej mechaniki.

Ten tydzień mam przesrany, uczyć się muszę ale obiecje że zagłębie się w mechanikę KC i przedstawie kilka propozycji zmian.

Autor:  Przemas [ 07 wrz 2008, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Praca nad KC

Z czego co się orientuje to chyba trzeba zmienić rzucanie kośćmi ustalenie wszystkich wyników (podobno to jest okropne). Niestety w KC nigdy nie grałem, ale sporo na ich temat słysałem

Autor:  Kraszan [ 07 wrz 2008, 18:08 ]
Tytuł:  Re: Praca nad KC

ja nie miałem nie mam i mieć nie bedę problemów z turlaniem kości w KC. modernizować co?? poprawiać - CO?? przecież to co już dawno wprowadzilismy to jest dopracowane wyjaśnione i wałkowane z 1000 razy juz. Jak Banan stworzy nowa mechanike to już nie bedą kryształy czasu tylko bananownia. tyle.

Autor:  Mardock [ 07 wrz 2008, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Praca nad KC

Poperam Kraszana,w KC kacetowa jest mechanika bo swiat wydaje mi bezbarwny(nie o tym temat to to sentymentalisci :twisted: sie nie czepiac bo to moje subiektywne zdanie a w ogole to:
"niechce mi sie o tym gadac" i wogole i ten tego)

I w Ankiecie brakuje mi:
-Nic nie zmieniac
-Nic nie zmieniac,wyrzycic wszystko o KC,wyprać pamięć grającym w nie,autora spalić na stosiku i poszczuć kamieniami :twisted:

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/